Стоянковий компресор "Stand-By"

Стоянковий компресор "Stand-By" для холодильних установок RT-100/200/300Стоянковий компресор

Стоянковий компресор "Stand-By" - компресорний агрегат, призначений для підтримання заздалегідь досягнутих низьких температур у термоізольованому фургоні автомобіля й забезпечення електроживлення автомобільних холодильних установок RT-100/200/300 на автомобілі з бортовою мережею 24 В або 12 В, у стоянковому режимі при підключенні до однофазної мережі 220 В чи трифазної мережі 380 В. Також він може застосовуватися для електроживлення автомобільних кондиціонерів.

 

"Stand-by" складається з блока електроніки та блока електроприводу. Блок електроніки з’єднується з блоком електроприводу, який містить компресор і електродвигун приводу компресора, комплектом проводів.

 Блок управління стоянкового компресора "Stand-By"             Моторно-компресорний блок "Stand-By"

У блоках електроприводу з підключенням до електромережі 220В застосовується однофазний двигун 220В 2.2кВт, у блоках на 380В - трифазний електродвигун 380В 2.2кВт. У блоках установлено компресор SANDEN SD5H11 із клиновим шківом.

Електромережа живлення підключається до блока через вбудовані захисні елементи - автомат теплового захисту двигуна та двополюсний автомат, включений у первинний ланцюг трансформатора. Потужність вбудованого блока живлення з двонапівперіодним випрямлячем - 800Вт. Для більш стабільного й плавного пуску  двигуна в схему додано реле часу з регульованою затримкою. Клапан KVL, установлений на лінії всмоктування компресора, дозволяє підтримувати стабільний тиск, що, у свою чергу, полегшує запуск моторно-компресорного блока й істотно продовжує термін його служби. Застосування мастиловіддільника дозволило оптимізувати змащування компресора.  Підключення  блока «Stand-By» до мережі живлення 220/380В треба проводити через розетку, що має контакт захисного заземлення.

 

При включенні електромережі живлення за умови, що кришка блока електроприводу відкрита, холодильна установка (автокондиціонер) відключається від бортової мережі автомобіля (натисканням у положення "StandBy" на клавішному перемикачі, встановленому на торпеді автомобіля) та від компресора автомобіля і підключається до живлення, формованого блоком електроніки, та до моторно-компресорного блока. Включення/виключення холодильної установки, контроль температури, режимів і параметрів роботи здійснюється контролером EVCO.

Температурний контролер EVCO для "Stand-By"

Блок електроніки встановлюється у вологозахищеному місці. Рекомендоване місце встановлення – кабіна автомобіля під сидінням пасажира. Під час електромонтажу блока електроніки необхідно приділити особливу увагу надійності електричного контакту шасі блока й корпусу автомобіля. Блок електроприводу встановлюється знизу фургона, поряд із кабіною водія.

 

Блок електроніки випускається в чотирьох варіантах: 220v/12v; 220v/24v; 380v/12v; 380v/24v.

Технічні параметри:
Номінальна напруга живлення, В: ~220/380
Споживаний струм, А: 16/7
Потужність джерела постійного струму 12/24 В, Вт: 800
Габарити блока управління (ДхШхВ), мм: 580х430х340
Габариты блока управления (ДхШхВ), мм: 400х325х155
Холодопродуктивність: до 70% від потужности холодильної установки, що підключається
Маса, кг: 44+14

 

Для кріплення моторно-компресорного блока на раму автомобіля пропонуємо спеціальний кронштейн арт. 22280029Кронштейн кріплення моторно-компресорного блоку Stand-By